Despre noi

Am luat-o triptil prin lume si am adunat imagini si povesti carora incercam sa le dam o forma coerenta.

Oana: Am fost gaijin in Japonia, gringo in Mexic, mzungu in Tanzania si-n Kenya, Auslรคnder in Berlin, turist & calator in mai bine de 40 de tari din lume, adica mai putin de 50% din ceea ce-mi doresc sa descopar. Fac slalom printre amintiri si-mi aleg cele mai frumoase locuri pe care le-am calcat in picioare. Filmul brut al calatoriilor incepe direct la capatul lumii, in Tara de Foc, Ushuaia, unde am cinat cu un cuplu de gay, apoi sare rapid de la Ayers Rock, stanca rosie din mijlocul Australiei unde era atat de liniste incat iti auzeai gandurile apoi, pana la festivalul gotic care a innegrit Lisabona si, peste mari si tari, inapoi in Australia, pe insula de langa Melbourne, unde nu cunosteam pe nimeni dar am ajuns intr-un final la o nunta de aborgeni. Flashback si ma strecor iar prin tunelele de langa HoChi Min, unde se refugiau bietnamezii, apoi pasesc prin usita ruginita din spatele statuii lui Budha din Kamakura pana sus in varful farului fosforescent din Enoshima unde am fost avertizata ca pot fi atacata de vulturi. Cut to restaurantul de cartier din Hanoi unde am descoperit cu stupoare ca au caine in meniu si, cu toate ca sunt o colectionara de ciudatenii, m-am transformat instant in vegeteriana pana la minutele de chin de pe toaleta-dulap a hostelului din Arequipa, Peru, si-mi sterg rapid aceasta amintire cu toaletele japoneze care spala, usuca si parfumeaza, pe muzica aleasa de tine. Firimuturile din calatorii s-au ratacit pe aici.

CV-ul de calator include Argentina, Australia & Tasmania, Austria, Belgia, Bolivia, Bulgaria, Cambodia, Chile, Costa Rica, Cehia, Danemarca, Anglia, Franta, Georgia, Germania, Grecia, Ungaria, Indonezia, Irlanda, Israel, Italia, Japonia, Laos, Malaezia, Maroc, Mexic, Olanda, Norvegia, Peru, Portugalia, Singapore, Spania, Suedia, Tanzania & Zanzibar, Thailanda, Turcia, Uruguay, Kenya, Vietnam, SUA.

Livia: Egiptul mi-a deschis apetitul pentru calatorii, iar Nepalul m-a facut sa inteleg ca e plina lumea de backpackeri, oameni misto care reusesc sa calatoreasca fara bugete prea mari. N-am ajuns in foarte multe tari, nu asta a fost scopul meu, ci sa umblu cat mai mult cu rucsacul in spate, fie ca e vorba de un traseu prin Piatra Craiului, fie ca e vorba de o plimbare prin Istanbul sau de o excursie mai indepartata. In filmul calatoriilor mele revin de fiecare data pietele cu porumbei si calugari budisti din Kathmandu, jungla din Chitwan unde am mers pe urmele rinocerilor, micile cascade si orezarii de pe traseele din Pokhara, varfurile muntilor Himalaya, vazute la rasarit impreuna cu alti turisti calatori ca mine, padurea de bambusi din Kyoto, stradutele de pamant din Damasc, Valea Regilor la asfintit, plajele cu nisip fin din Krabi, tablourile lui Bruegel vazute la Prado in Madrid. Port cu mine mereu gustul de ceai masala baut pe strazile din Mumbai, senzatia de libertate pe care am simtit-o calatorind cu motorul prin Vietnam, nostalgia amestecata cu bucurie pe care am trait-o in timp ce ascultam un cantec pakistanez la o terasa suspendata din Kathmandu. Imi doresc sa ajung la Annapurna Base Camp, sa merg macar o data la trei ani in India, sa nu uit ca se poate calatori si low cost, sa prind culorile cele mai vii in regiunea Yunnan din China, sa ma plimb prin Buenos Aires, sa ascult ghetarii in Islanda, sa vad macar o data aurora boreala, sa ma conving ca Laos e paradisul, sa urmez recomandarea unor prieteni de a merge in Iran si sa vad cat mai des stelele din varf de munte. Cu toate astea o sa va tin la curent.

Daca aveti povesti pe care vreti sa le impartasiti, puteti sa le publicati aici impreuna cu noi, tot ce trebuie sa faceti este sa dati un mail la livia.floricel@gmail.com sau la cristinaoanaiancu@yahoo.com. De asemenea, puteti sa ne contactati pe pagina noastra de Facebook aici.

6 comments

1. Curiozitatea m-a impins repede sa patrund printre calatoriile voastre. Trebuie sa recunosc: aveti niste destinatii de top. Am frunzarit doar putin acum dar cu siguranta acest blog va fi printre cele in care imi va face placere sa calatoresc. Asa ca…greu veti mai scapa de mine! :) Iata primul LIKE la pagina de pe facebook a blogului!!!

2. Gata … am citit in seara asta cateva articole, am dat like si urmeaza sa le citesc pe toate in urmatoarea perioada.
    La cat mai multe calatorii fetelor

3. Este impresionant pe unde ati umblat fetelor si ma bucur sa descopar in fiecare zi oameni ca voi, oameni care ma inspira. La cat mai multe calatorii si abia astept sa vad pe unde mai mergeti !