Despre noi

Am luat-o triptil prin lume şi am adunat imagini şi poveşti cărora încercăm le dăm o formă coerentă.

Oana: Am fost gaijin în Japonia, gringo în Mexic, mzungu în Tanzania și-n Kenya, Ausländer în Berlin, turist & călător în mai bine de 50 de ţări din lume, adică mai puţin de 50% din ceea ce-mi doresc descopăr. Fac slalom printre amintiri şimi aleg cele mai frumoase locuri pe care le-am călcat în picioare. Filmul brut al călătoriilor începe direct la capătul lumii, în Tara de Foc, Ushuaia, unde am cinat cu un cuplu gay, apoi sare rapid de la Ayers Rockstânca roşie din mijlocul Australiei, unde era atât de linişte încât îţi auzeai gândurile, până la festivalul gotic care a înnegrit Lisabona şi, peste mari şi ţări, înapoi în Australia, pe insula de lângă Melbourne, unde nu cunoşteam pe nimeni dar am ajuns într-un final la o nuntă de aborgeni. Flashback şi strecor iar prin tunelele de lângă HoChi Min, unde se refugiau bietnamezii, apoi păşesc prin uşita ruginită din spatele statuii lui Budha din Kamakura până sus în vârful farului fosforescent din Enoshima unde am fost avertizată pot fi atacată de vulturi. Cut to restaurantul de cartier din Hanoi unde am descoperit cu stupoare au câine în meniu şi, cu toate sunt o colecţionară de ciudăţenii, m-am transformat instant în vegeteriana, până la minutele de chin de pe toaletă-dulap a hostelului din  Arequipa, Peru, și-mi sterg rapid această amintire cu toaletele japoneze care spală, usucă și parfumează, pe muzica aleasă de tine. Firimituri din călătoriile mele s-au rătăcit pe aici.

CV-ul de călător include Argentina, Australia & Tasmania, Austria, Belgia, Bolivia, Brazilia, Bulgaria, Cambodia, Chile, Columbia, Costa Rica, Cuba, Cehia, Danemarca, Ecuador, Franta, Georgia, Germania, Grecia, Guatemala, Guyana, Ungaria, Indonezia, Irlanda, Israel, Italia, Japonia, Laos, Malaezia, Maroc, Mexic, Olanda, Norvegia, Peru, Portugalia, Singapore, Spania, Suriname, Suedia, Tanzania & Zanzibar, Thailanda, Turcia, Ucraina, Uruguay, Kenya, Vietnam, SUA.

20160117_134511

Livia: Egiptul mi-a deschis apetitul pentru călătorii, iar Nepalul m-a făcut înţeleg e plină lumea de backpackeri, oameni mişto care reuşesc călătorească fără bugete prea mari. N-am ajuns în foarte multe ţări, nu asta a fost scopul meu, ci umblu cât mai mult cu rucsacul în spate, fie e vorba de un traseu prin Piatra Craiului, fie e vorba de o plimbare prin Istanbul sau de o excursie mai îndepărtată. În filmul călătoriilor mele revin de fiecare dată pieţele cu porumbei şi călugări budişti din Kathmandu, jungla din Chitwan unde am mers pe urmele rinocerilor, micile cascade și orezarii de pe traseele din Pokhara, vârfurile munţilor Himalaya, văzute la răsărit împreună cu alţi turişti călători ca mine, pădurea de bambuşi din Kyoto, străduţele de pământ din Damasc, Valea Regilor la asfinţit, plajele cu nisip fin din Krabi, tablourile lui Bruegel văzute la Prado în Madrid. Port cu mine mereu gustul de ceai masala băut pe străzile din Mumbai, senzaţia de libertate pe care am simţit-o călătorind cu motorul prin Vietnam, nostalgia amestecată cu bucurie pe care am trăit-o în timp ce ascultăm un cântec pakistanez la o terasă suspendată din Kathmandu. Îmi doresc ajung la Annapurna Băse Câmp, merg măcar o dată la trei ani în India, nu uit se poate călători şi low cost, prind culorile cele mai vii în regiunea Yunnan din China, plimb prin Buenos Aires, ascult gheţarii în Islanda, văd măcar o dată aurora boreală, conving Laos e paradisul, urmez recomandarea unor prieteni de a merge în Iran şi văd cât mai des stelele din vârf de munte. Cu toate astea o va ţin la curent.

Daca aveti povesti pe care vreti sa le impartasiti, puteti sa le publicati aici impreuna cu noi, tot ce trebuie sa faceti este sa dati un mail la cristinaoanaiancu@yahoo.com. De asemenea, puteti sa ne contactati pe pagina noastra de Facebook aici.

17 comments

1. Curiozitatea m-a impins repede sa patrund printre calatoriile voastre. Trebuie sa recunosc: aveti niste destinatii de top. Am frunzarit doar putin acum dar cu siguranta acest blog va fi printre cele in care imi va face placere sa calatoresc. Asa ca…greu veti mai scapa de mine! :) Iata primul LIKE la pagina de pe facebook a blogului!!!

2. Gata … am citit in seara asta cateva articole, am dat like si urmeaza sa le citesc pe toate in urmatoarea perioada.
    La cat mai multe calatorii fetelor

3. Este impresionant pe unde ati umblat fetelor si ma bucur sa descopar in fiecare zi oameni ca voi, oameni care ma inspira. La cat mai multe calatorii si abia astept sa vad pe unde mai mergeti !

4. Oana si Livia, ma bucur ca v-am descoperit. Este impresionant numarul experientelor voastre de calatorie! Wow! Vreau sa ma abonez la site-ul vostru si, recunosc sunt mai zapacita, e posibil sa-mi fi scapat mie butonul. Help, pls!

1. Buna Mihaela, si noi te-am descoprit tot zilele astea si iti intoarcem complimentul! Ai un blog f reusit!
      Butonul cred ca ne-a scapat si noi, dar ne ocupam zilele astea, suntem in urma cu partea tehnica si bajbaim si noi cum putem!

5. Fetelor m’am regăsit in multe dintre poveștile voastre. Voiajareala Creează dependentă ;))) .
    Citesc poveștile voastre in autocar in timpul călătoriilor . Acum sunt in drum spre Chiang Mai Tailanda. Citesc pe nerăsuflate ;))
    Sa scrieți cât mai mult . Îmi place tour way to write .

6. eu nu prea ma omor sa scriu pe adresele altora: nu am timp sa scriu nici pentru mine.
    de ce ? cand as mai calatorii daca as sta de blog ? abia am timp sa triez fotografiile si filmele facute.
    va felicit ca reusiti. aveti tot timpul din lume sa povestiti calatoriile voastre.
    va felicit pentru nepal, am cautat o gramada si numai de la voi am invatat ceva.
    asta daca va spune ceva ca in ianuarie am condus 9.000km in africa de sud si in februarie am zburat deasupra lui salto angel.
    va doresc sa treceti de 120 de calatorii, cat am eu la activ.

1. Neata Santa, ne bucuram ca ai aterizat pe blogul nostru :)
      Nici noi nu stam prea bine cu timpul…sunt atat de multe locuri despre care nu am scris inca si nici nu stiu cand o vom face
      te felicit pentru calatoriile tale, daca iti faci vreodata un blog/site sa ne lasi si noua un link

1. iar am fost pe la voi.
        in continuare sunteti foarte, foarte, simpatice. mai aterizez si eu pe acasa din cand in cand.
        cea mai tare aterizare am avut-o pe un ghetar din McKinley/Alaska.
        Apoi am aterizat cu elicopterul deasupra Everest Base Camp la 5.600m in Nepal.
        urmatoarea aterizare nu mai poate fi decat la tatal ceresc.
        Invat de la voi. va multumesc.
        si … fara aterizari fortate !
        mosul

7. am intrat iar pe la voi uitandu-ma dupa una alta.
    intre timp am fost deasupra base camp in nepal si am dormit la 5.200 base camp in tibet. dormit vorba vine, ca lipsa de oxigen …
    va vand un pont si daca nu e ca mine …
    am vanat aurora boreala vreo 30 de zile in total.nu ma mai satur de ea. mergeti pe 9 octombrie anul asta deasupra cercului polar si …sa aveti un aparat bun. adica cu expunere libera cel putin 15 secunde.
    bafta !
    va pupa mosu

eu sunt atunci la murmansk, poate pun de un polul nord. ce mos craciun mai sunt eu daca nu am fost la polul nord ?
    cu toate ca ma fost la polul nord de alaska.

1. mersi de pont…slabe sanse sa ajungem anul asta pe acolo dar poate o fac altii…calatoreala placuta!